Malingsia 2011

Malingsia 2011
menara kontol kembar bakal hancur

Malingsia Fuccker

Selasa, 03 November 2009

Plagiat Malaysia

Bendera ini adalah Jalur Gemilang,...bendera kebanggaan bangsa Malingsial.
Jika kita perhatikan dengan keadaan di sekeliling kita, nampak seperti


Benar dan tak terbantahkan lagi, nampak seperti bendera Amerika Serikat, atau diucapkan Amerika Syarikat oleh beruk yang agak-agak sedikit mampu memahami bahasa manusia,

The USA very angri with plagiat malonsial and he is sing Negaraku Versi USA



5 komentar:

YOPSAPU mengatakan...

laaa, ni NKRI plak jadi BEGO pasal bendera. satu dunia sudah tahu bendera Malaysia HAMPIR serupa dgn bendera USA. cari lah topik lain yg hebat2 kalo nak menghentam Malaysia pun wahai admin BEGOOOOOO
mungkin warga JAWANESIA yg BEGO-BEGO kayak katak bawah tempurung belum mengetahui ttg hal bendera Malaysia ama USA ini dan sudah semestinya mereka pun tidak tahu bahawa bendera NKRI JAWANESIA di ciplak 100% dari bendera Monaco. hakikatnya itulah JAWANESIA yg tidak mahu mengakui KEBEGOAN DIRI SENDIRI. bila admin cuba mencari kesilapan Malaysia dia hanya mempamirkan KEBEGOAN diri sendiri dan warga JAWANESIA. ha ha ha topik dah basi bro! cari lah topik yg mengancam skit yg boleh mencabar kesabaran aku. ni topik kebudak2an. ha ha ha gelak kan admin BEGO YA AMAT nihhhh!

YOPSAPU mengatakan...

TOYOL RAMBUT KERINTING
KUALA LUMPUR: Ratusan penduduk gempar apabila muncul ‘toyol’ berambut keriting yang mempunyai kemahiran memanjat dinding rumah sebelum menceroboh masuk melalui bumbung kediaman untuk melarikan wang milik penghuni rumah ketika Maghrib.

Suspek berseluar pendek itu didakwa cukup berani apabila menceroboh ke dalam rumah walaupun ketika itu mangsa di rumah.

Pengerusi Rukun tetangga Taman Pinggiran USJ1, Badleesham Zainal Abdin, berkata, tindakan licik suspek dibongkar selepas seorang penduduk merakamkan gelagatnya melalui kamera litar tersembunyi (CCTV) yang dipasang di belakang rumahnya.

Menurutnya, suspek yang dipercayai warga "INDONESIAL" dikesan melakukan jenayah pecah rumah berturut-turut dengan mensasarkan empat rumah penduduk di jalan 1/6 dan 1/7, Taman Pen antara jam 7.10 malam hingga 8 malam semalam.

“Berdasarkan rakaman CCTV berkenaan, suspek dilihat memanjat rumah teres dua tingkat penduduk dari belakang sebelum merangkak di atas bumbung kediaman berkenaan.

“Suspek menanggalkan beberapa keping bumbung genting bagi membolehkannya menyusup masuk ke atas siling rumah mangsa yang menjadi sasaran,” katanya.

Menurutnya, suspek akan meloncat turun dari siling sebelum masuk ke dalam bilik ketiga di rumah mangsa.

“Berdasarkan pemeriksaan, suspek lelaki terbabit terlebih dulu menceroboh masuk ke dalam satu rumah dan hanya berada kira-kira lima minit dalam rumah berkenaan sebelum melarikan diri.

“Mungkin kerana suspek gagal menemui barang berharga seperti wang dan barang kemas selain penghuninya di dalam rumah, dia memanjat keluar,” katanya.

Menurutnya, suspek ‘berhijrah’ pula ke sebuah lagi rumah berhampiran yang tidak berpenghuni sebelum menceroboh masuk 15 minit.

“Berdasarkan maklumat diperoleh, suspek melarikan tabung berisi wang kira-kira RM100 sebelum memanjat keluar dan menceroboh masuk dua lagi rumah dengan menggunakan taktik sama.

“Apa yang saya lihat, penjenayah tidak menggunakan tali untuk memanjat turun atau naik ketika melarikan diri sebaliknya menggunakan pam di bilik tandas yang dipijak untuk melompat naik ke atas semula,” katanya.

Menurutnya, suspek yang menyusup melarikan diri berkenaan bagaimanapun seolah-olah menyedari kewujudan CCTV terbabit apabila didapati menutup mukanya dengan tangan ketika melarikan diri daripada kawasan berkenaan.

“Bagaimanapun, rambut mangsa yang keriting selain memakai seluar pendek serta selipar berwarna jalur hitam dan putih menjadi petunjuk kepada kami untuk mengesan penjenayah licik terbabit,” katanya.

Berdasarkan bukti rakaman CCTV berkenaan, polis dengan kerjasama penduduk menahan seorang lelaki warga asing berusia 40-an untuk siasatan lanjut.
dan ini linknya http://www.hmetro.com.my/Current_News/myMetro/Thursday/Setempat/20091105084341/Article/index_html
apa komen anda wahai saudara admin?
apa PERS kamu mahu menyiarkan berita sebegini?

Anonim mengatakan...

ANAK MALAYSIA

Dikecohnya bendera, bendera indonesial pun diciplak dari bendera negara POLAND.. Jata negara pun hampir sama.. aduhai, PATI datang Malaysia mencurik, jadi perampok, bunuh orang...

NKRI mengatakan...

Tu Plagiat Malon

Bendera - USA
BUDAYA - INDONESIA
MAkanan - SINGAPURA
ARMY - BARANG 2ND Dari BRITISH
lAGU - iNDONEsia

Anonim mengatakan...

MALAYSIA
"Melayu Mati Di Tanah INDONESIA"